ترامپ علی رغم هرج و مرج و آشفتگی در بحث اول ، تغییر قوانین را رد می کند
نوشته شده توسط : روح الله باقری

مناظره سه شنبه شب ، اولین بحث از سه مورد قبل از انتخابات 3 نوامبر ، شاهد آن بود که ترامپ مرتباً صحبت می کند و در مورد هم بایدن و هم مجری صحبت می کند ، و باعث می شود کمیسیون مباحث ریاست جمهوری آمریکا اعلام کند که تغییراتی را برای "بحث منظم تر" اتخاذ می کند. مناظره بعدی ریاست جمهوری قرار است 15 اکتبر در میامی برگزار شود.

جیسون میلر ، مشاور ارشد مبارزات انتخاباتی ترامپ در تماس کنفرانسی با خبرنگاران گفت: "ما هیچ تغییری نمی خواهیم."



معاون ستاد انتخاباتی ترامپ ماکس میلر گفت که مبارزات انتخاباتی بایدن برای باز و بسته کردن بیانیه ها و یک دکمه بی صدا برای وقتی که نامزدها از ساختار بحث چشم پوشی می کنند فشار می آورد.

مدیر کمپین بیل استیپین گفت که "کمیسیون تاریخ ندارد" که قوانین را پس از مناظره تغییر دهد. رئیس جمهور همچنین اعلام کرد که با هرگونه تغییر قوانین مخالفت خواهد کرد.

"چرا من اجازه می دهم کمیسیون مناظره قوانین مربوط به بحث های دوم و سوم را تغییر دهد وقتی که من آخرین بار به راحتی برنده شدم؟" ترامپ روز پنجشنبه در توییتی س askedال کرد.

میلر گفت که ترامپ هنوز در این بحث ها ظاهر می شود ، اما روشن كرد كه این مبارزات مخالف هرگونه تلاش برای تغییر قوانین است.

هر دو مبارزات انتخاباتی با قالب مناظره روز سه شنبه موافقت کردند ، که شش بخش 15 دقیقه ای را پیش بینی کرده بود که در آن هر کاندیدا قبل از شروع رفت و برگشت ، دو دقیقه فرصت داشت بدون هیچ وقفه ای به یک سوال پاسخ دهد.

شهره قمر حامد بهداد را هم تهدید کرد + عکس و جزئیات

روز چهارشنبه ، کمیسیون بحث و گفتگو در بیانیه ای اعلام کرد که به زودی تغییراتی را در قالب مناظره اعلام خواهد کرد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن ، اندرو بیتس ، گفت که معاون رئیس جمهور سابق طبق قوانینی که کمیسیون مباحثات در آن در بحث های آینده شرکت خواهد کرد.

بیتس در یک ایمیل گفت: "تنها سوال اصلی باقی مانده این است که آیا رئیس جمهور در دو بحث بعدی قوانین را شروع می کند؟"

ترامپ روز سه شنبه هنگامی که از محکوم کردن برتری طلبان سفیدپوست خودداری کرد ، خشم گسترده ای را برانگیخت. روز پنجشنبه ، جان رابرتز از فاکس نیوز ، وزیر امور مطبوعاتی کاخ سفید ، کیلی مک اننی را پرسید که آیا او به نمایندگی از رئیس جمهور ، که به یک گروه راست افراطی افراطی گفته بود "در عقب نشینی و ایستادن" در مناظره روز سه شنبه ، برتری سفیدپوستان را به هر شکل محکوم کند؟

مک انانی از این کار امتناع ورزید ، به جای آنکه نقل قولهای قبلی رئیس جمهور را بخواند و به دلیل س askingال درباره جنجال ، به رسانه ها حمله کند.

در حالی که بایدن در بیشتر نظرسنجی های ملی ترامپ را رهبری می کند ، نظرسنجی ها همچنین نشان می دهد که این دو گردن و گردن در چندین ایالت هستند که می تواند برنده مسابقه را تعیین کند.

بیش از 2 میلیون رأی دهنده در حال حاضر رأی داده اند که امسال به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، انتظار می رود رأی گیری زودهنگام و پستی انجام شود.

مبارزات انتخاباتی بایدن روز پنجشنبه اعلام کرد که تلاش های جدی برای حضور گسترده در چندین ایالت میادین جنگ را آغاز خواهد کرد. این در حالی است که فعالیت های گسترده مبارزات انتخاباتی ترامپ نگرانی برخی از متحدان بایدن را در مورد تعداد جمهوری خواهان از تعداد دموکرات ها در ثبت نام رای دهندگان ایجاد کرده است.




:: موضوعات مرتبط: خبرهای جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: